Bebis!!!MC!!!HUND!!!


Äntligen har Amos kommit!
Efter många oroliga timmar så är en frisk och välmående pojke här.
Jag är så otroligt stolt över min syster!
Nu längtar jag tills man får snusa och ha honom i famnen!

Grattis Angelika och Niklas!
Ni kommer bli jättebra föräldrar!





Idag klarade Jimmy mc-kortet!
Grattis älskling!!! <3
äntligen äntligen äntligen!!



Imorgon hämtar vi vår valp.
Känns spännande, roligt, kul och VÄLDIGT nervöst!
Jag har en mycket bra magkänsla, den här gången fick vi förbereda oss lite mer och planera!
Jag längtar som ett barn tills imorgon!



Det har hänt mycket i veckan, både jobbmässigt och privat.
bebisar, hundar, mc, födelsedagar och mycket annat.
Det har varit ledsna tårar och det har varit lyckliga tårar.

Jag känner mig faktiskt HELT slut nu.
Jag har nackspärr och en konstig spänning i huvudet som faktiskt börjar lätta lite nu.
Därför tänker jag nu slänga mig i duschen och sen bums i säng.
Jimpa lär väl inte komma hem än på ett tag så jag slår på en bra film och myser ner mig en stund.
Imorgon blir det fullt upp med först jobb och sedan valpen.
Det är  så spännande!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2012-01-12 @ 22:52:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥