Fånga dagen


I söndags hade vi möhippa för stora, storasyster!
Det blev en perfekt dag och jag tror att hon verkligen uppskattade den. :)
Jag tog med mig Tia på vägen hem, ska ha henne medan hon löper eftersom man aldrig vet när systeryster och Niklas blir föräldrar!

Igår tog jag med mig Tia till jobbet, När vi skulle knata hem så kom jag på att jag glömt kopplet hemma.
Som tur är så är ju Tia väldigt, VÄLDIGT lydig så det va ju inga problem alls att gå med henne lös.
Ännu mer säker på henne blev jag när vi hade en galen katt framför oss och Tia fortfarande lyssnade när jag sa till. Mitt på byn så mötte vi hundar till höger och vänster men Tia gick så fint bredvid mig ändå. Jag blev så stolt fast hon inte ens är min hund!

Imorse gick vi till dagis med Junie. Hon blir så glad när hon får hålla i Tia och så fort hon börjar komma lite för långt bort så ropar Junie på henne.
Idag ska vi ta en långprommis i skogen.
måste ju utforska skogen lite nu innan valpen kommer hem så jag vet vart vi kan gå sedan.
Igår fyllde vår skrutt 5 veckor, så nu är det nära! Längtas! <3

Nu är det dags att slänga i sig lite frukost och göra sig iordning.
Idag är en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥