Shopping


Imorgon åker vi nog till Birsta och shoppar lite nya kläder till Jimmy.
Ska kika efter lite kläder till Junie med och kanske, kanske det råkar bli något till mig med...
Efter endast 3,5 timmes sömn inatt så är jag oförskämt pigg nu.
Ska slå på en film och bädda ner mig i sängen.
Idag har jag och Junie varit hemma och myst. Vi gick till dagis och lämnade sommar schemat och sen hem igen och gjorde pannkakor, dom blev faktiskt bra! (jag kan mamma!!!)
Jossan kom förbi en sväng idag med och surra lite.
Imorgon ska jag boka en dejt med Fia framöver så vi kan gå på bio. Iår ska det bli av!!
Nu blir det film!


<3:e barn!

Kommentarer
Postat av: Faster

Sååå snygg du är! Håret blev oxå bra!

2011-05-06 @ 11:28:41
Postat av: Erlendella

Greetings. This site is so full of information

2012-06-14 @ 10:58:34
URL: http://erlendella.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥