Sicken helg


Varit hundvakt i några dagar och gruvar mig redan för imorgon när dom hämtar henne.
Tomt och ingen som går i hälarna på en överallt. (ok, lite skönt kan de vara...)
Det har varit så skönt att ta lång promenader och känna det här måstet har också varit roligt! förmodligen för att det bara varit i några dagar.
Kommer iallafall sakna Tia. <3



I torsdags va vi, Emma och Anders på middag hos Fia och Henke.
Vi flickor gick en prommis med vovvarna medan pojkarna gjorde maten.
Efter middagen gick vi på Bio hela högen.
Det var en perfekt dag!
Tack vänner!

Camilla kom hem i fredags, surra med na i telen och 3 timmar senare var hon hemma!
Vi har haft en sån mysig helg, hälsat på Jossan, varit med Emeli och Annika, hälsat på Jimmys farmor och farfar, tagit lång promenader, fläskat i oss MASSA gosaker och bara mått.
Millan var barn och hundvakt på lördagkväll när jag jobbade. Gick nog ingen nöd på dom skulle jag tro!
Idag åkte hon hem, kändes lite jobbigt eftersom vi som vanligt inte hunnit med hälften av det vi skulle gjort...
Men men! ;)


Igår åkte även Jimmy och Sami och hämtade en HD.
Jimmy har fått hem sin älskade motorcykel så nu kommer det att gå undan med mc-kortet!






Nu ska jag och Emeli ta en långprommis i regnet med vovvarna.
Härligt!


Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Jasså, va det där en HD jag tyckte det såg mest ut som en kinamoped, å han som satt på såg nog mest ut som en "fjortis"

Ni får komma upp och prova kläder tills ni kan köpa egna. Lite "avis" är jag nog.

Ha det gott och sköt om!

2011-05-19 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥