YEY!


Äntligen kom lampan som jag beställde för 2 månader sen.
Lika fin som jag trott fast större.
De gör ju inget, mer för pengarna!





Nu ska jag bara måla lite möbler vita så blir det fint fint!
Ska försöka få den här mysiga, luftiga, romantiska stämmningen...

Idag har jag varit hos frissan och äntligen fått ordning på håret.
Så himla nöjd att jag måste höja min frisör Madelen till skyarna!
Hon kan mitt hår och vet hur jag vill ha och vad jag trivs i! <3
Det bästa (förrutom att hon kan klippa..) är att hon vet vem jag är och kommer ihåg mig, jag behöver inte berätta allt från början VARJE gång man kommer.
Så här blev det iaf!






Till kvällen kom Jossan och vi gick ett varv runt Kragom.
Mkt surr och skratt, vi kom iaf fram till att vi är smarta. (höhö..)
Livet känns toppen och jag stormtrivs!
Underbar familj och helt oslagbara vänner och jag trivs på alla mina jobb så kan inte bli så mkt bättre!

Nu ska jag glo lite på tv innan läggdags, chokladkakan i skafferiet ropar på mig så får väl offra mig da.
Hade! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nu ser jag mycket bättre än på mobilen, hur det blev. Jättefin! Fin färg! Jag blev "jättekort" och grå-grå som det är nu. Slingor den 27 maj tror jag det var, långt dit.. Hälsa gull-höna!

Kram från mammis

2011-05-05 @ 09:21:08
Postat av: Bonusgammelmoster

Snyggo! Å lampan också! kram

2011-05-05 @ 22:03:13
Postat av: Bonusgammelmoster

Snyggo! Å lampan också!! kram

2011-05-05 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥