September


Det är redan höst.
Jag fick massor med presentkort på IKEA som jag skulle köpa en tv-bänk för, men istället blev det en lampa till Junie, gardiner till köket, ramar, ljus, handdukar och 6 nya vitvinsglas. Till mig själv blev det ingenting på just IKEA men jag hittade ett par nya stövlar på Sko Punkten, regnställ och ett par byxor på cubus. Till Junie blev det 4 nya byxor och Jimmy fick ett regnställ.
Jag har fortfarande en drös med presentkort på IKEA kvar så nästa gång blir det kanske ett tv bord eller en tv bänk...

Nu har jag varit ledig i tre dagar så jag saknar faktiskt att jobba lite. Imorgon kliver jag på igen och har då blir det 6 dagar på raken och sen iväg till fjällen i 4 dagar med hund, barn och Anna.
Längtar riktigt efter den friska luften, bastun och få ta ett glas vin till kvällen med god mat.
Eftersom frysen är full igen med massor av älgkött så behöver vi inte köpa med oss så mkt mer än tillbehör.

Nu ska jag göra mig iordning för staden. Sandra och jag ska äntligen ta vår fika som vi pratat om så länge.
Eftermiddagen tillbringar jag med världens sötaste Amos och systeryster. <3

Bjuder på lite bilder!

Svamp svamp svamp svamp!

Junie och Meja <3

Promenad och bus hos Jimmys farmor och farfar
På bilden: Stig, Jimmy, Junie och hundarna Rock och Hugo

Plockar svamp och fiskar med Fia, Henke, Anders och Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥