Systeryster och morsan!


Idag kom Rocks uppfödare Susanne och hennes dotter Linda och hälsade på. Dom hade med sig Rocks mamma Ebba och Rocks syster Betty.
Det blev ett kärt återseende, nästan så man tror att dom saknat varandra.
buset höll igång från början till slut, några få vilostunder när vi verkligen fick tvinga dom att lugna ner sig ett par hekto. Rock och Betty är totalt olika! Betty är mer slim, nätt och väldigt... flickig! hehe
Rock är jätte lik sin mor, dom har tillochmed samma ögon.
Jag och Susanne gick lös med våra (jag hade brorsans....) kameror så vi iaf skulle få en fin bild på vildingarna!
gå in på http://www.roselinas.com/ och titta på hennes bilder med!



Mamma Ebba hittade ett ben.


Ebba satte sig tryggt hos Jimmy, långt ifrån småtoken.

Vi skulle försöka få en fin bild på alla tre tillsammans, men de va väldigt svårt....
Rock, Ebba och Betty

Rock och mamma Ebba

Ebba gumman, så lugn och fin!

Betty tycker matte är jäääätte tråkig som tycker att man ska vara lugn!

Rock blev jätte trött när han väl slappnade av. <3

Puss brorsan!

Spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!


Här ser man tydligt att dom har helt olika ansiktsform.

Morsan kom oxå med.

Susanne säger hejdå


Blir Rock lik sin mor så blir det en lugn och fin hund. Han är ju redan lugn som valp så jag hoppas det håller i sig.
Va glad jag är att vi fick JUST honom! <3
Till kvällen har vi haft en trött hund och ett trött barn. Det tog nog på allas krafter att busa så mkt.
Nu ska jag hoppa i säng, Rock och Junie ska till mormor och morfar imorgon medan vi jobbar.
Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥