Onsdag!


Hej igen!
Efter en lååååång bloggtorka så är jag tillbaka! 
Det har varit lite fullt upp, varje gång jag har loggat in på bloggen för att skriva så har antingen huvet varit tomt eller så har det kommit något emellan.
 
Den här veckan har varit fullproppad fast att jag är ledig största delen av den.
Idag har vi fyllt kyl och frys på längden och bredden. Fick till och med inte plats med allt som skulle frysas in.
Det känns på nåt sätt bra ändå, man känner sig lite rik när det är fulla skåp.
Om en liten stund kommer Emeli och hämtar mig och Junie, vi ska till Birsta och det nya Dollar Store i S-vall.
Humöret är på topp fast regnet öser ner lite då och då.
Vad gör väl de lixom?! ;)
 
Näe, dags att göra sig klar, uppdatering kommer snart igen! (hoppas jag...)
Offan och Junie på Åhlens ;) 
Denna vackra bukett fick jag av min bättre hälft igår. <3
 

Kommentarer
Postat av: Offan

Ja vad vore världen utan barn och pärlande underbara barnskratt. Det behövs mer än väl nu i höstrusket. Soldagarna lyser ju mest med sin frånvaro.
Sköt om och njut av tillvaron!

2012-09-26 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥