Tisdag


Äntligen är ledigheten här! 
Från och med nu går jag hemma tills vi blir en till i familjen. Jag har massor att göra så jag kommer ha långt ifrån tråkigt! 

Idag har jag haft kvalitets tid med mamma. Vi lunchade och gick en vända på stan. Mysigt att få rå om mamma lite själv utan barn eller någon annan med faktiskt! <3 
Jag har oxå hunnit träffa Emma och världens busigaste Maja. På väg hem "råkade" jag stanna till hos svägerskan så jag fick snusa på lilltrollet. Så mysigt! 
Junie har tillbringat heeeela dagen hos farmor idag, dom har bakat en massa och lekt. Hon somnade på två röda när hon väl kom isäng! 
Jimmy har legat halv dö hela natten och dagen. Äckligt hög feber, hoppas det ger med sig snart... mitt stackars hjärta! 

Imorgon ska jag göra glukosbelastning, gruvar mig... Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!



Nu ska tjockisen gå och lägga sig. Tidig morgon väntas!Gnatt! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Glukosbelastning är blääää!

2013-09-19 @ 03:09:11
URL: http://www.mallanmamma.se
Postat av: Offan

Ni får gärna komma och förgylla dagen här hos oss i regnvädret om tid och ork fins. Jag ligger mycket lågt med göromål då vädret förhindrar allt vettigt utomhusjobb.
Tack för att du tog dig tid och följa med Ronny och Jimmy då de var hit sist.
Ni får alla gärna göra om det.
Ha det så gott och hälsa Camilla!

2013-09-19 @ 08:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥