...


Sjukstuga igen...
Förkylningen vill visst inte släppa.
Heddas astma har blivit lite värre och därför stannar vi hemma idag.
Jag har städat och torkat golven inför helgen.
Junie har städat sitt rum och Hedda har mest hjälptill med att stöka ner igen.
Jag och Junie ska passa på att baka lite nu innan lillasyster vaknar.
På lördag fyller Junie hela 6 år. Jag kan inte förstå vart den tiden har tagit vägen! Tur att man har bloggen så man kan gå tillbaka och läsa.
På söndag blir det barnkalas och huset kommer fyllas av barn.
 
Junie längtar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Offan

Ja, nog har tiden gått fort Junie blir ju större och mognare för var gång man ser henne. För morfar förblir hon dock alltid lilla Junie.
Rock får du alltid lämmna hit om han behöver komma ut och ifrån.
Söt om I och ha det gott!

2015-02-18 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥