Tjo flöjt! Sa Janne Vängman


Idag har vi varit på teater och sett pappa spela självaste Janne Vängman. Han har spelat teater hela sitt liv, utan att veta om det. Han har alltid varit den spralliga, busiga och roliga pappan som alla tycker om! 
Som vanligt så var det en rolig föreställning och det märks inte att det är amatörer som spelar, man märker ytterst få gånger att det blir fel. 
Extra kul var det iår när min snart 70 åriga far var huvudrollen. 
Junie satt som fastklistrad och tittade från början till slut! När det var klart sa Junie att hon ville se den igen och att morfar INTE får sluta eftersom han var sååå bra! 
Hedda och Eldon var jätte duktiga dom oxå, med tanke på att dom inte ens är två år. Inget grin och inget skrik. 
Dom applåderade glatt när alla andra gjorde det och Eldon skrek JAAAA, när pappa presenterades som JV. 😄 









Efter teatern åkte vi hem och grillade beer canned Chicken. Jag och Camilla tog sedan en lång tur på fyrhjulingen runt i skogarna och upplevde gamla minnen, fast på fyra hjul istället för två. 


Idag har det varit en mycket bra dag! 
Tack för det alla inblandade! ❤️

Kommentarer
Postat av: Offan

Tack för att det är någon som har bloggintresset kvar.
Kul att du också tagit några bilder på teatern.
Ja rakt huskes då ja simä däri kare å mins kållvatne!
Krama barnen frän mäg å fortsätt fota å blogga!

2015-09-02 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥