Två veckor!


Idag har vi varit gifta i två veckor! 
På dom här två veckorna har jag skrivit fel 2431246789 ggr ungefär... Jag sitter och skriver ingela Söderqvist på ett papper för att "träna". Helt plötsligt så blir det Genberg istället! 

Hedda tyckte inte de va kul å ta kort...







Morgongåvan. En kärleksknut av Efva Attling. 😍 
Massa födelsedagar har det varit också. Hedda har fyllt två år. Helt sjukt vad fort dom här åren gått! 
Hedda surrat värre än en bisvärm och lär sig något nytt varje dag tror jag! 
Hon är inte alls lika lugn och "snäll" (eller vad man nu säger..) som din syster. Hon hittar på hyss och skyller ofta på någon annan. Vovve har varit med på de flesta hyssen...








På Dom här två åren har Junie också vuxit... Det räcker inte med att en blir stor!!
Det märks så väl att hon brottas med alla känslor och tankar som cirkulerar i en sexårings huvud. Lilla tonåringen! ❤️
Det är frågor om allt möjligt, tankar kring döden, och vad en kotte är gjord av. 

Junie och Ludvig myser 💕

Själv så är det många tankar som snurrar. Var jag virrig innan så är det tio ggr värre nu. 
Upphandlingen på jobbet har dragit ut på tiden, jag klarade inte matte 2B och jimmys fina farmor har blivit sjuk. 
Jag är glad att jag har min egen lilla familj och min och jimmys familj nära och fina vänner. ❤️ 
Nu! Lite andra bilder. 😊









Min egengjorda filt 😍


Kommentarer
Postat av: faster

Toppen! 😉

2015-11-07 @ 02:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥