Snart!


Får jag gå på hel ledighet.
Den här veckan blev jag sjukskriven, har mått riktigt bra jämfört med i helgen. Idag har jag knappt tagit mig ur soffan. Sammandragningarna kommer ofta och håller i sig länge. Men dom gör inte ont, än så länge iallafall. Jag hade tänkt riva tapeter idag, men de får vänta.
Det är tur det finns Netflix, vi har massor med kanaler men inget man vill se...
ute är det kallt och dom sista löven försöker ihärdigt sitta kvar. Inne är det varmt och faktiskt inte så stökigt!
Så jag ligger kvar här i soffan, under filten och tittar på lite allt möjligt.
Nästa vecka har jag två jobbdagarna kvar sen går jag hem och väntar på att bebisen ska bli redo att komma ut.
Just nu känns det som att det kommer bli tidigare än 18 december, men man vet aldrig. Helt plötsligt går man väl över tiden!

Våra trötta flickor innan skola och dagis. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥