Znark


Halv nio gick jag och Jimmy och la oss igår. Sov till halv 6 då Jimmy klev upp för att jaga, jag och Junie sov vidare till 8 då vi klev upp, åt frukost, tände ljus och tittade på tecknat. Eller jag gjorde, Junie msshandlade leksakerna.
En helt perfekt morgon har det varit. Junie har varit på topphumör hela dagen. Kan vara för att hon sovit riktigt bra inatt och sovit hela 2 timmar idag på förmiddagen! Förhoppningsvis så sover hon så bra när det är dags för eftermiddags luren... 
Junie har även ändrat sin läggdagstid själv igen. Från halv 8 till 7. Igår blev det till och med kvart i 7.
Nu tänker jag inte skryta mer om det, för då kommer det inte bli så ikväll... :)
Igår fick jag ett tokryck och städade hela lgh:en. Dammsög, VATTNADE BLOMMORNA, torkade golven, bäddade rent... Och mamma all disk är borta så nu får du komma och hälsa på!

Nu ska jag bråka på alla ytterkläder så vi kan gå ut i regnet en stund.
Hade


Syns dåligt, men det är min hårförlänging..

Kommentarer
Postat av: Käret Morfarn

Hårförlängning? De jet väl vara fel dä på däg. Ä-te bätter att a'Junie eller en Jimmy fo dä. Ha hurt att I sku komma häråt i dag. I ä välkommen! Giss om vi längtes, i alla fall jag, hur dä ä mä mora törs ja int säge.

Ha dä å kör värnomt!

2009-10-20 @ 08:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥