<3


Grattis på namnsdagen mamma, mormor och jag!

Imorse klev vi upp strax efter åtta allihopa. Junie väckte oss på sitt vanliga mysiga vis, men bara när hon får vakna av sig själv blir hon så.
Vi åkte iallafall till svärmor och målade klart våra köksmöbler och tog en fika.
Köket är tomt utan bord och stolar.
Anna kom in i köket i onsdags och höll på att slänga väskan på golvet innan hon upptäckte att bordet var borta. Hihi
Vi har hälsat på faster Madde, lämnade Junie där medan jag och Jimmy hämtade en byrå och en hylla hos MIN moster. Tack! <3
Vi har varit lata och köpt pizza och kycklingrulle till middag, men gott var det!
Jag har jobbat tre timmar på kvällskvisten.

Junie har sovit i nästan två timmar, jag förstår inte vad som hänt. Hon sover så grymt länge nu förtiden...
Hon har fått en ny stickad tröja av farmor idag oxå. Ska visa bilder på det senare.
Vilken tur vi har farmor/svärmor/ mamma!Hon kan sticka och virka allt och hon är bäst på det med!

Imorgon vet jag inte riktigt hur vi ska göra som. Pappsen ska på afterwork med jobbet och jag är väldigt sugen på att åka till VIksjö.
Jag har mycket att försöka hinna med just imorgon oxå... Men om jag gör på mitt vanliga vis (skriver en lista) så ska jag nog klara av hälften av dom iallafall!

Nu tänker jag sätta mig i soffan en stund med bubben och knapra choklad. <3
Bye
Ni får ursäkta, men jag orkar inte lägga in några bilder idag, dubbla nästa gång! Lovar!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Ja, Grattis på däg Birgitta! Ja ja si ju att du ha mytje för händren så dä ä int så lätt å hinn mä. Vi se med spänning fram mot "näste gång" och bildern.

Ha'ä gûtt å sköt om!

2010-10-08 @ 07:39:49
Postat av: malin

Underbart med släkt o vänner! Hoppas du inte stressar ihjäl dig idag =)

2010-10-08 @ 10:04:37
URL: http://finamalina.wordpress.com
Postat av: Didi

Fin Blogg :)

2010-10-08 @ 21:17:44
URL: http://didiramos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥