Tsss


Åkte som sagt till Viksjö igår. Träffade sissy , Magnus, mamma, pappa och bror. Fick veta nåt roligt.. Men de kan jag inte avslöja nu. Ni får vara nyfikna ett tag till! ^^
Fick iaf kladdkaka och glass hos syrran, jag vet ingen som gör så bra kladdkaka. Jag lyckas ALDRIG så bra då jag gör den...
Ja på kvällen blev det ju grillning hos Madde och Sami. Vi hade jätte trevligt och maten blev god som f*n!
Jag drack 1 ½ glas vin till maten och det började snurra som tusan i huvet. Så resten av kvällen blev det vatten. Jag är ju faktiskt en ansvarsfull mamma. ;)
Vid 2 tiden trippade jag hem med barnvagnen.
Junie sov som en stock till halv 7 på morgonen! Gissa om det var skönt att få sova till dess.
Resten av denna dag har jag tillbringat först hos Madde och nu ikv hos Malin.
Vi var duktiga och lagade köttfärssås och spagetti. Vi kanske ska bli kock?
(haha)

Nu börjar klockan närma sig halv 11. Måste hoppa i duschen sen lägga mig i älsklingens trygga famn! <3
Imorgon kommer kanske Nathalie med sina två charmtroll. Hoppas!

Gud vilket tråkigt inlägg...
Godnatt kära läsare!

Världens vackraste! <3

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

I val bära värre & värre, snart suv I fäll bort mest hele dan. I jet ju tänke på å fo nanting gjort å. Dä ä rätt å ta vara på n' han tin, men int bära göning å suva! Mora jobba tell 22,30 i går. de vart 14. tim. Å jäg va därpå föreningshuse å hörde på paniken om kommunens beslut å lägge ner dagis. Va sku ongan nu vära,å hur sku man nu kunna bo a'hennen å ha jobb på nan annan ort. Ja tro politiker toka hän val alldeles från vette!Ha ä!

2009-04-20 @ 08:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥