Krispiga sourcream & franska örter chips...


Dom är farlig... Dom passar till frukost, lunch och middag.
MEN eftersom jag är så duktig så lyckas jag hålla dom borta tills efter middagen. Jag har bara haft nyttiga nojjor tills nu. Godis, nötter, glass, chips, kakor, bullar, chips sa jag de?... Ja allt onyttigt är ett måste!! vart tog Jag-måste-ha-apelsiner- suget vägen?
aja...
Idag har jag tillbringat min dag med Fia. det har varit mysigt att strutta runt på stan, glo på kläder jag bara längtar att komma i. Det känns skönt att vi äntligen har tid att vara med varandra. När jag oxå jobbade så lyckades vi aldrig, eller iallafall väldigt sällan vara ledig samtidigt! Men ändring på det!
Ikv kommer Emeli och gör mig sällskap. Vi ska nog bara glo på film och prata strunt.

Igår hade jag förverkar heeela dagen, trodde allvarlig att det var på g. Precis som mensvärk i hela ryggen och mot äggstockarna. Men idag är det borta och allt är som vanligt, hon har sparkat på revbenen och sträkt sig så lungorna blev ihoptryckta. Myspys^^
Näe, nu längtar jag tills lilla sparven kommer ut så man får se vilken färg hon har på ögonen (oftast blå ifs...) vilken färg det är på håret, lockigt eller rakt, pär näsa, grisnäsa...
Bara 2, 5 vecka kvar...


Kommentarer
Postat av: maijsan

hehe ja sjukt de där med godis, choklad, glass och annat onyttigt sug. Men jag har faktiskt haft en period då jag endast va sugen på morötter och pöron också... och nu rä det apelsiner!! :) 2,5 vecka, helt sinnes vad fort tiden går!! :)

2009-02-09 @ 17:48:50
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥