skrik och panik


Idag vaknade jag av en som snuttade förtvivlat på sin egen hand. Jag kollade på klockan och såg att en va halv 10. Hon hade inte ätit på 3, 5 timme! Det är otroligt för att vara Junie, hon äter ju nästan varannan. Senare på dagen kom farmor Britt- Marie och vi for till den stora staden och shoppade. Jag beställde en hårklippning på måndag. Mammor har rätt att göra sig fina i håret efter en låååååååång vistelse på sjukan.
Köpte ett par jeans idag på vera moda. AS SKÖNA! strecht och resår i midjan! -mamma varning-
Men jag tyckte dom va vääldigt bra eftersom jag inte vet riktigt hur min figur kommer att vara i framtiden...
Ja så va vi på coop å dollar. Fröken Junie blev vrålhungrig och skrek ganska mkt faktiskt. Fick lite panik eftersom hon ALDRIG brukar skrika annars. Men så kom vi på att hon nog va hungrig eftersom hon inte ätit på 3 timmar...

Nu sitter hon nöjd och belåten hos morbror och myser.
Jag och älsklingen ska laga mat och vara duktiga... så bäst man slutar här.

Imorgon kommer mamma, pappa, siss å Nikke på besök! Vi ska laga mat, å ha sååå mysigt! :D

näe.. göra nån nytta.
See ya



Mysisar ^^


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: :D ja man har ju blivit lite nyfiken såhär på slutet, kul att höra att det gått bra iaf :)Kram!

2009-02-27 @ 22:23:10
URL: http://elincollin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥