Fanta light, ta en sprite!


Nu sitter jag framför tv:n med ett glas fanta, inte light, vanlig fanta...
En godis skål och datorn i knät.
Junie sover, äntligen! Hon va så otroooligt trött, men vägrade somna så jag pumpade i henne lite mer mat så hon slocknade av paltkoma. tihi
Jag vann!
Har upptäckt att hon har en viljestyrka som inte är av denna värld. Ojojoj...

I söndags var jag i viksjö. Jag och mamma har börjat tapetsera brorsan rum, så han kommer bli glatt överraskad på onsdag när han kommer hem! :)
Jag måste faktiskt skryta och säga : fan vad duktig vi är mamma!
Det är helt otroligt...

Idag har jag varit i birsta med svärmor och köpt en barnstol med eget bord på. Är så nöjd så och fröken Söderqvist verkar tycka om den med. Ska bli roligt och se hur det går att sitta och äta i den imorgonbitti.. hehe
Jag köpte oxå en klocka på guldfynd som det var 70 % på. Riktigt nice faktiskt!

Nu på kvällen har jag varit hos Emeli och grattat henne på hennes 21 år dag, som var igår egentligen. Har oxå fått träffa lilla Matilda som inte är så liten längre. Tänk så mkt dom växer på en vecka.

Näe, nu ska jag sussa, en dag imorgon oxå.
Natti natti



Är dom inte lika?! Min söta pappa med min söta dotter! <3

så morfar busas!

Emelis lillasyster Frida med Junie och emeli med Matilda.
*vinki vink*

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn!

Att a'Junie ä söt, de tro ja dä ä fler sum kan hålle vä på. Men att komma å påstå att jäg rakt ä söt ärä no int mång sum håll vä däg på. Ja, tapetseringa gjorde i rakt väl å värnomt, men dä ä mytje kvär! Jäg se då me förtjusning fram mot kvällens surströmmingsträff där vi bli ditåt 26. personer mä småbåna. Ska bli rektet spännande. Nu sku ja ut å hjålpe mora å provduke. sköt om, å vi ses åt afta!

2009-07-28 @ 09:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥