Ojoj...


Nu är klockan alldeles för mkt för att sitta här och vara vaken.
Junie sover (äntligen)
Jon sitter här och gör mig sällskap och Jimmy är chaufför ikv.
Innan han åkte satt vi och kollade på en film, så hör vi nån som skriker och gormar utanför (typ vid ica) och sedan kommer polisen och kör förbi. Dom brukar inte för vanlighetens skull åka förbi oss, så vi förstod att det var något skumt på g... Det lyser i ica, så kanske nån varit där? Eller så kanske någon var full och bråkig bara?
Ingen aning vad det var, men läskigt ändå i vårt lilla kvarte...

Nu ska jag bädda ordning åt lillebror sedan vänta på att Jimmy kommer hem igen.
Sen är det dags för sängen! Ska sova hårt så jag blir riktigt utsövd så jag kan ta tag i vår stökiga lilla lya imorgon.
Det är grejer överallt, massor med disk, fulla sopkorgar, flugor, flugor, flugor, tvätt och damm!
Usch!
Inte riktigt så mkt flugor. Men jag har säkert sett 4- 5 st idag!!!
Kan ju kanske bero på att ballkongdörren varit öppen...
Äckligt iaf!

Jag tror Junie börjar bli sjuk, eller så är det tänderna som spökar. Hon är jämt grinig på eftermiddagarna nu för tiden, helt otröstlig. stackraren...
Nu ska jag visa några bilder på min vackra dotter!
see ya











Klämmer in en liten bild på lilla Matilda oxå, bara för att hon är så söt.
Här på pappas axel ^^


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka gullegrisar!! :D

När ska vi hitta på nåt då? =)

2009-07-20 @ 09:46:36
Postat av: käret Morfarn!

Hurde att du fott en tid å. Bra! Ja, no ärä fine bilder allt, å no ärä snygga bån, män no va'a bra liten n'hanna häpå axla min. Ja sett ensammen nu härmä datorn då mora ha fure för Käringträff härmä Berit i Bergeforsen å n'Jon ä därmä däg. Jo du karnske bli vars nu hur snäll ho ha vure a'Junie då ho börje å hörs tå nalitte! Men bli du trött påa nan gang så fins jäg a'hennen! Nu jet ja gå å försöke å fo mäg na tell mägan. Ha ä gutt! Å sköt om ji!

2009-07-20 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥