bobopidoo


Då är det torsdag och jag har som vanligt inte hängt med ett dugg i den här veckan heller... Förstår inte vart alla dagar tar vägen...
Junie mår bra idag, ingen feber och är på sitt vanliga glada humör. Som det ska vara alltså!
Idag har hon vänt på sig om och om och om och om och om igen. Nu går det undan vill jag lova! Förrut tog det 10 minuter att ens försöka, nu hinner jag inte ens trycka på rec knappen när jag ska försöka filma det, fast jag står beredd med fingret på knappen!!!...
Nu sist när hon skulle vända sig tänkte jag ta kort, men när hon vänt sig så slår hon näsan i golvet och det gör så ont, så ont... Stackrare. <3

Idag ska jag ta en tur ut och gå tror jag. Var ett tag sen... Kanske ska man ringa Satu och fråga om hon vill följa med?
Solen skiner, men det är hemska mörka moln som ligger på lur...
Nu på morgonen har jag sprungit runt och tagit kort. (ja, jag har ganska tråkigt...) Tänk om man hade en system kamera...


En fikus... Denna "lilla" blomma fick jag av Elin V för... 4- 5 år sedan?


En... Har ingen aning om vad det är för blomma...


Jimmys nya leksak.


Junies fina klänning från Tahiland... ^^


Jag har dödat den....

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

De vat na fel på derann bildern, it tro ja de vurte na mytje bätter mä e systemamera heller. Syn på blomma då, men int heller där hare hjålpt mä e systemkamera,ho ha no vure dö ändå. A' hennen hare åske ordentligt, å en kåk slog ell häri nordanå. Men sum tur va varum däri stuga så dum kunne larma brankårn. Ha ä, å vi ses i måran!

2009-07-16 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥