buuuu


Igår var jag i Birsta med mamma och mormor. Jag kom så sent så vi hann mest bara fika tillsammans och surra lite. Jag fortsatte till IKEA och köpte en hylla och några krokar. (bilder kommer sen på mitt smarta mästerverk.)
Köpte en vanlig stång som jag tänkte sätta på hyllan och lösa krokar som man kan hänga dit. Smart tyckte jag, då kan man välja hur många man vill ha och ändra om man behöver eftersom!
Köpte även vita spetsgardiner till sovrummet. Ska försöka få lite ljusare färger dit, nu är det svart och rött i stort sätt. Börjar tröttna på det. Vi ska även försöka möblera om lite, men vi får väl se hur pass bra det går...

Inatt har Junie inte sovit särskilt bra. Hon vaknade vid 3, 5 och halv 7 och var klarvaken. Det var inte jag!
Det var ingenting som passade, varken tutten, sånger eller pussar. Efter några minuter somnade hon nog av ren utmattning. Jag tror kanske att det är någon tand på g? Hon dreglar ju väldigt mycket och ska bita i allt!
Ingen feber hade hon iallafall så något allvarligt kan det ju inte ha varit.

Nu är hon som vanligt, glad och pratar som bara den! Vi ska göra oss iordning och åka till farmor snart. Först måste jag hänga tvätten...

See ya



Vadå spökbild!? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥