Viksjö


Nu sitter jag här vid datorn igen...
Idag har jag iallafall varit ute i solen och förhoppningsvis fått lite färg på mig. Till och med Junie har varit ute mycket, men självklart i skuggan... Lill fisen har varit vaken från halv tio imorse till strax efter 3, då slocknade hon i vagnen tillslut.
Det är otroligt svårt att klä henne sånna här dagar. Idag har hon bara haft en body på sig och till slut blev det bara blöjan. Hon smälter i värmen!!!
Ja de är inte lätt.

I helgen jobbar Jimmy nätter. Usch, det betyder flera nätter i ensamhet.. :(
Näe, på lördag så får jag sällskap av Jesper som ska sova hos oss. Vi ska ha myspys, hyra film och pussas och kramas.
Det sist nämnda vet jag inte riktigt om han går med på fortfarande, han är ju en stor kille nu. Vad hette re... 8 år faktiskt!

Nu ska jag ta Junie på en liten tur med vagnen. Hon sover redan, men jag behöver promenaden mer än väl.
Hon har tydligen vaknat... Jag hör morfars rösten!
Tjao!



Mitt liv!

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Ja de ä int bära ho sum smält, de jär jag å vär gang sum ho ä här. Även om ja knappt hin ta te a. Mormora ä ju alltin först å bäst. Ja tro ju å att nu blire bätter mä kräkninga då ho böje å fo i sä na pärer. Träningen i går va sum extra rolet då vi även hadd spelara å dansara mä. Mora sum va så emot å vära mä tyckt å att de va sum kul trots knotten å myggen. I dag sku ja mä morfarns husvagna ditpå Västanå å sen blire fäll åt Fäbobacken igen. Ha ä!

2009-06-26 @ 08:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥