En bra dag?


I förrgår var jag med Fia hela dagen. Vi gjorde middag tillsammans eftersom våra karlar jobbade kväll.
Vi gick en promenad och resten av kvällen tillbringade vi hos Malin. Mycket surr och skratt. Alltid välbehövligt!
Junie fick ett armband av fam. Forsberg/ Edberg :P Guld med Junies namn och födelesdatum på. Så fint!
Igår hade jag tänkt att gå en lång promenad, men vädret ville inte ge med sig, så jag och farmor for till dollar och gjorde av med lite pengar. Jag köpte lite grejer till Junies scraapbook. Nu har min insperation kommit tillbaka och jag har 100 ideer om hur jag ska göra!
Vi blev bjuden på middag, Jimmy och micke for och fiskade medan vi stannade och glodde på tv i stort sätt hela kvällen. Junie var lite grinig och kräktes i stort sätt upp all mat hela dagen, från 6 tiden på eftermiddagen sov hon till imorse, så kanske att hon var lite dålig?
Nu verkar allt lugnt iallafall. Hon är glad och sprallig som vanligt.
Idag ska jag scraapbooka lite, tvätta och städa undan här lite. Jag hoppas att det fina vädret håller i sig så vi kan gå vår promenad. Ikv när Malin slutat ska vi till mitt "andra hem", IKEA!
Jag och Jimmy har kommit fram till att vi ska ta bort skötbordet (använder det aldrig..) och sätta dit en hylla så vi får bort alla gosedjur i Junies säng. :)

Får inte glömma nämna att Junie fick massa nya kläder igår av farmor och faster. två söta klänningar, skor och en keps!
Hon blev as ball! ;)





Världens gulligaste glá skit!



Hon har fått ett pannband av mammis! ^^ (mig alltså..)


Nu ska jag gå och pussa lite på gubben som fortfarande sover, innan jag börjar med allt jag ska göra.. :)
Bye!


Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Äntligen!!! Na livtecken å humöre på topp å full tå ideer. Ja dä kan no tulas ätte de han uppehållä, å kärn han ärbete å slit å du gå himme å gona mä lill pyrä då du int ä ut mä Farmora å spänderä dä han lyckes ha fott i hop. Du kan fäl ha däg häråt na tag utemella så vi fo krama om ji å! Kan fäl vi å försökä å spändäre na öra. Skönt å si att live å glädjen frodas så här i grönskans tider. Trots kylan ä ju sommaren på väg. 0,0 grader nu hennen på måran. Ha en bra dag!

2009-05-29 @ 06:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥