frågor frågor



1. Besatthet just nu:
Zeunerts julmust...

2. Spelar helst på f-book: Farmville... ;)

3. Lyssnar på: Min egen fina sångröst- När trollere morere lagt... osv

4. Ser fram emot: Ikväll när jag å Fia ska "pyssla".

5. Vad har du på fötterna: mina fårkinns tofflor! <3

6. Fira Halloween?: Nej, de kan jag inte påstå att jag gjorde... Hade tjejkväll med världens bästa! (nästan alla.. :( )
7. Senaste filmen du såg: hum...
8. Middag idag: Korvstroganoff hos Fia!
9. Var står din dator: I Soffan.. :P
10. Jag vill läsa: Boken mamma läser, verkar grymt bra!


Vad är den godaste dryck du vet?
Coca cola!!

Vem drömde du senast någon romantisk dröm om?
de vet jag inte, får väl hoppas de va Jimmy! hehe

Morgonpigg eller kvällspigg?
morgonpigg!

Vilken är din favoritmaträtt?

pappas grillat!

Vad heter ditt/dina barn?
Junie

Sommar eller vinter?
sommar

Gillar du att vara ensam?
Ibland, fast det får inte vara för länge...

Vad tycker du om tandläkaren?
Nja, kan inte påstå att jag gillar gå dit. Men tycker inte det är jobbigt heller.

Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn?
Mer än jag borde vågar jag nog påstå

Icq eller msn?
Inget av dom

I vilka länder har du/ni varit i?
Norge och... norge.

Vilken frukt föredrar du?
Melon en varm sommardag!

Hemma kväll eller utekväll?
Hemma kvällar är bäst.

Vad heter du i förnamn?
Ingela

Vad lyssnar du på för musik?
Allt förrutom jazz och rap.

Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av?
Greys och desperata hemmafruar.

Favoritfärg?
Vet inte... bruna nyanser med vitt tycker jag om.

Vad är det mest romantiska du varit med om?

Oj... Vet inte! :S

Vad har du för parfym?
CK in 2u her

Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan?
kaffebryggaren!

Hus vs. lägenhet?

Hus!!!

Vad är det finaste någon sagt till dig?
Allt gulligt och underbart Jimmy har sagt. <3

Vad skulle du göra om du vann en massa pengar?
Bygga ett hus till oss och renovera till mamma och pappa

Festar du mycket?
Inte överdrivet mycket...

Gillar du åska och blixtrar?
Bara pappa är med så är man trygg ^^

Dricker du kaffe? I såfall vilken sort är favoriten?
Det ska jag börja med när jag är vuxen! hehehe

Är du kär?
Ja!

Har du blivit utsatt för något brott?
Eeeh... tror jag inte

Hur gammal är du?

21 år.

 

Snott från Malin. :)

Nu ska jag klä på trollet och traska till Fia!

Kommentarer
Postat av: Käret Morfarn

Tack för senast Farsdagen, men vi sakne er inte förrän ni svängde in på 331,an.

Herreje va de val tomt ette i. Langt ettpå for vi här å smug på tå för å int väcke a'Junie å då hadd i ju redan komme hem diti Äland.

De tuväl vära åldern som gär dehanne.

Men nu si vi fram mot näste hålg å längtes.

Ha ä å sköt om å ä rädd om i, å pass er för trynsnuva!

2009-11-09 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥