Kort och tråkig uppdatering


Idag blir det en promenad, vi måste passa på när det inte regnar. :)
Ikväll ska vi på middag hos Jimmys farmor och farfar, sen ska jag till Emeli, den vanliga tjejfesten.
Längtar riktigt mycket faktiskt. Vi brukar alltid ha så roligt!  :P
Jimmy ska vara hemma med Junie, hoppas hon inte får tjurskov och inte tänker sova :S

Junies andra tand är på g fram. Hon har varit lite gnällig igår och idag, men nu vet man iallafall vad det beror på...
Jag har fortfarande ont i halsen. Det är lite bättre och jag verklgen ÄLSKAR halstabletterna jag köpte på apoteket. Dom funkar jätte bra!
Så länge det inte bryter ut nån jätte förkylning så kan jag leva med lite halsont.. hehe

Ang. Svininfluensan så tänker vi inte vaccinera oss. Har aldrig fått någon influensa förrut så jag hoppas på att vi inte kommer få det nu heller.
Jag vågar verkligen inte ta den, efter allt man hört och läst.
Jag tycker inte heller om att man ska vaccinera sig för allt. Snart kommer det komma nånting som är resistent mot all vaccin. Vad gör vi då?!
Näe, riskgrupperna kan jag förstå varför dom vaccinerar sg, men en frisk och kry 21 åring tycker jag inte behöver göra det... faktiskt...

Nu ska vi klä på oss och gå ut!
Hade

Kommentarer
Postat av: Käret Morfarn

Int bli dä tråkiga uppdateringer så länje lillknyte ä mä!

Må väl å sköt om!

2009-10-30 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥