Kärleksförklaring...


Jag har en helt egen liten familj som jag älskar så otroligt mycket. Jag gör allt för mina två och mitt liv kretsar runt er. <3

Jag har föräldrar, syskon, morföräldrar, moster, fastrar, tremänningar och kusiner som är helt underbara och som jag älskar så oerhört! Jag måste även skriva med min älskade farfar som var en av världens finaste människor.

Jag har Jimmys familj som står mig otroligt nära. Finns nog ingen som har så bra svärföräldrar som jag.

Jag har gamla vänner som är helt enastående! Som alltid har funnits vid min sida och jag har aldrig tvekat över att finnas där för dom. Vilket jag hoppas att dom vet.

Jag har nya vänner som jag hoppas att jag aldrig kommer mista!

Jag har ett helt underbart liv helt enkelt. Jag förstår om man kan bli avundsjuk.
Vem vill inte ha det som jag har! hihii

Alla ni människor som finns i mitt liv är unika och jag är glad att ni finns. Utan er, skulle inte jag vara den Jag är idag.

Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: käret Morfarn!

Va hadde du nu fott i däg innan du geck ti sängs. De va rakt hemst va bra vi va allehop. Men sant ha du för bra ä vi!!

Ha ä å sköt om i!

2009-09-19 @ 09:31:20
Postat av: Angie

Älskar er oxå, vettlöst! Puss & Kram!

2009-09-20 @ 22:31:12
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥