Död


Är min telefon.
Laddade den hela natten men den var ändå stendöd imorse.
Har fått låna en telefon av Anna, så nu kan man få tag i mig igen...
Idag har vi varit hos farmor och farfar och lekt med Satu och Matilda.
Det är inte så konstigt att barnen aldrig blir friska när dom byter mat, nappar och skedar med varandra hela tiden.
Junie fick feber på eftermiddagen, tror det kommer från tänderna som är på väg upp. Hon är lika glad och sprallig för det.
Vi har oxå varit och hämtat farmors present som blev lite försenat.
Ett halsband som Sandra har gjort. Hur fint som helst!!
Vet precis vem som ska få göra alla presenter i framtiden... hehe

Har även planerat lite för stockholmsresan. Det är mycket att tänka på när man ska ha en liten med sig!
blöjor, kläder, mat, alvedon, välling, flaskor, temp, ytterkläder, resesäng... Ja allt!

Imorgon ska jag och Anna till Birsta så bäst man hoppar i duschen och sen i säng.

Kommentarer
Postat av: Berit

När åker ni till Stockholm?

Skulle vara kul om ni kom förbi mig, men denna helg är jag i Locke. Nästa helg, MAj 8-9 finns jag i Upplands Väsby. Ni är hjärtligt välkomna om ni har tid över!



Kram

Gammelfaster

2010-04-29 @ 13:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥