Onsdag


Jag är less på detta gråa tråkiga väder. Jag vill att solen ska skina och värmen ska ta bort all snö!
Jag längtar till sommarn då man bara behöver sätta en mössa på Junie och gå ut. Nu är det stökigt och bökigt, kläder, kläder, kläder!!!

idag ska jag jobba en kort stund, mamma ska vara här med Junie medan.
Junie är nog lika less som jag på vädret, hon är lite smågrinig...

Igår var vi med Satu och Matilda. Vi skulle åka till öppna förskolan på drakborgen, men självklart så var det inget när det är påsklov. Den tanken slog oss inte förrän vi stod i hallen på drakborgen och tyckte det var vääääldigt mycket folk...
Istället gick vi lite på IKEA och handlade lite småsaker.

Vi hälsade även på Satus föräldrar en stund.
Junie och Matilda somnade på vägen hem, trötta som bara den!


Satu och Matilda
Celina och Junie

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, kräkhandukar JA :) det har vi! köpte ett sånt där "paket" på IKEA med ett tiotal (som t.om är tänkta att vara just kräkhandukar, tror jag.)

tack för tipset :)



se det positivt! nu har vi HELA sommaren framför oss. fy vad mys det ska bli! är så glad att jag slipper få barn mitt i kalla vintern. våren är ju super.

2010-04-07 @ 13:00:37
URL: http://pickadoll.org
Postat av: Dubbel Morfar.

Ja, det se trûgt ut mä vår'n men de komma nye fûgler mest vär da. Vi ha sitt 6. Svanar, 9. Koltrastar härpå gården å 4.Starar en rödhake och en Bofink å Pärlugglan phoar från många håll på kvällarna, även exklusivt besök av 5.Ringduvor under fågelbordet vid björkarna pluss att det gror å växer som tusan i Moras odlingslådor. Så våren kommer, dä ä säkert. dä ä nog tur att det inte går för fort, de kan man ju se på TV.

Ha de å vi hörs snart tå igen.

2010-04-07 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥