Måndag


Vilken underbar dag det har varit idag!
Jag verkligen älskar när det är sol och varmt ute!

Jag och Junie gick ut vid 10 tiden och var ute till halv 12 då det var lunch dags. Junie satt och lekte med en grushög och hade vädligt roligt, jag blev nästan tvungen att dra in henne för att hon skulle få någon mat i magen. Gud så elak hon blev!
Vid 12 tiden kom Emma och vi åkte till hennes place. Junie rev hela lägenheten (om hon hade fått...) medan vi satt och snacka strunt.
Jimmy hämtade oss och vi beställde onyttig mat till middag. Hade den lilla sadisten tillåtit så hade vi suttit ute på altanen och ätit, men hon var inte riktigt med på dom noterna. Att sitta still hade hon inte ens i tankarna!

Jimmy for iväg med Micke och Satu och Matilda kom på besök. Alltid lika trevligt att se hur "snällt" barnen leker med varandra... hehe

Imorgon ska vi kliva upp tidigt för att åka till drakborgen på baby lekis.
Äntligen ska Lykke och Junie få träffa varandra. (efter ett år...)
Självklart ska vi släpa med oss bästisarna med. ^^
Efter baby lekis ska jag tvinga med mig Satu och barnen på Jula för att köpa fiskegrejer till gubben.
Mycket intressant, eller hur?

När vi kommer hem ska vi grilla med Anders och Emma. Myspys!
När Junie äntligen fått slagit sig till ro runt 7,8 snåret så ska jag ta med Fia ut på en prommis.
Puh.

Tror jag behöver sova nu om jag ska orka med morgondagen...
Godnatt!



Haha... Tokjänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥