Full vecka?!


Igår var jag till Birsta med Satu, Emeli och Annika. Jag följde egentligen bara med för att vara social men det slutade med att jag kom hem med två påsar. En tröja för 48 kronor och ett par leggins, helt ok!
Vi åt middag med Micke och Satu och till kvällen åkte Jimmy för att jobba natt.
Jag satt uppe alldeles för länge så jag blev glatt överraskad imorse då Junie sov till halv åtta.
Mellan 1 och tre åkte jag för att jobba och sen drog vi vidare med Satu och Matilda på fika hos Emeli.
Jag och Satu fixade tacos till killarna kom hem och vid 9 tiden kom vi hem igen. Borta hela dagen!
Junie sover nu och vi sitter framför tv:n och gäspar om vartannat...

På onsdag ska jag träffa Anna och vi ska ha påskfika och surra skit. På torsdag ska jag träffa Sandra och förhoppningsvis hinna surra en massa! På fredag ska vi till Viksjö på påskmiddag och på lördag hos svärföräldrarna. PUH! jag menar verkligen full vecka...

Imorgon blir det Birsta med Satu och Tildis igen!
Öppna förskolan på drakborgen.
Kom ihåg kameran, kom ihåg kameran...

Nu är det godnatt!



Så jävla skön bild! Matilda kan aldrig vara stilla och Junie kliar sig i rumpan! haha


Busigt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken sötnos! va busig hon ser ut! ;P

2010-03-31 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥