JAA!


Den är vår!

Ringde vår hyresvärd idag och frågade om lägenheten som vi så desperat ville ha.
Han ringde till tjejen som står före oss i kön och kollar om hon var intresserad, då visar det sig att hon har skaffat sig en annan lägenhet och därmed blir vi nr. 1 i kön!
Det tar väl en månad innan dom städat allt och det kanske tar ytterligare en månad innan tapeter och annat är på plats.
Jag hoppas städningen blir gjort fort så att allting blir klart fortare!
Det jag är mest glad över är ju självklart att vi får ett badkar. Helt underbart!
Sen är det ju väldigt bra med ett riktigt kök också...


Ja, min dag har varit svävande på rosa moln idag tack vare glädje beskedet!



Junie matar morfar med strips..

Bye!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Ja vet it vem tå oss sûm ä sötast, men dä ä klart att man si ju it mäg baki ansekte it. Men no ärä svårt å konkurärä mä a'Junie. Herre Je vaja längtes åt frädan så vi fo träffes igen. Ja ha å köft n'helen låä mä karamella åt a'Junie!

Ha ä å sköt om I!

2010-04-01 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥