Jobb och jobb


Jag har fått jobba två dagar i rad nu, dock bara tre timmar igår, men det var på ett nytt ställa och jag måste säga att jag trivdes där med. Det kommer bli bra!
Va med Emma och Hugo på stan igår med, va så roligt att Hugo och Junie fick träffas.
Nästa gång vi ses ska vi vara nånstans där dom kan leka tillsammans. Svårt att släppa lös dom  mitt på stan. hehe

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. Junie fick för sig att vakna 7 imorse och hon ville inte somna om...
Vi har suttit och myst i soffan och tittat på barnprogram.
Idag ska vi åka till Sundsvall och hjälpa moster Angel att flytta.
Egentligen ska vi äta lunch på stan och bara hämta nyckeln till huset! Ta några lådor kanske... :)
Ska bli så roligt att få se huset och framförallt att umgås med sissy en HEL dag!

Imorgon ska vi dit igen, men på lite större allvar. Då blir det flyttning på riktigt!
Angående vår lgh så har vi inte hört mer.
Dom har börjat tapetsera hallen och väntar fortfarande på luckorna till köket. Värden sa dock att det kan ta upp till 3 veckor innan dom kommer... Kan snart inte vänta längre!!
Har tusen ideer, jag ska måla om köksmöblerna vita tror jag och Junies säng!
Inte snyggt om alla hennes möbler är vit utom sängen, de går ju inte...
Har snott lite gardiner från mamma och vi hittade en barnmatta med nallepuh som vi haft när vi var små.
Näe, nu längtar jag så där heeemskt mycket så jag knappt kan vänta!
Dags att hoppa i duschen och göra sig klar. Bara 2 timmar kvar tills vi ska åka.
Ska låna faster Maddes bil så tänkte gå till hennes jobb tidigare så tanterna får kela med Junie.

Nu Kristin har du haft nåt att läsa medan du ammar, kanske inte så jätte intressant, men alltid nåt!
Krama lill snuppa från oss! Du får oxå en kram! ;) <3


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag tror att det blir jättebra med vitt i Junies rum. Alla barngrejor och leksaker är ju så grälla och färggranna, så jag tror att det blir bra med en så neutral grundfärg som möjligt i rummet. Vi har nog tänkt ha vitt i Karin Lovisas rum i alla fall, om vi någonsin får i ordning hennes rum...

Kram!

2010-05-26 @ 10:03:38
URL: http://nordansjo.blogg.se/
Postat av: Dubbel Morfarn

No ärä bra mä vitt bära dä ä na anne mä å. Du si att i naturen ärä grönt sûm ä tå're merige. Men de skulle å bli trist om dä int brûts åv mä alla grälla blommor. Vem kan ungå å tjusas av den Gudomligt vackra Styvmorsviolen alias Natt & dag. Fins det något bättre passande namn?

Ha're gûtt å sköt om!

2010-05-26 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥