Sol och värme!


Vår mini semester i Norrtälje är över. Skulle kunna stanna där en vecka till!
Vi har haft en härlig helg med Carina, Kjelle och barnen.
Junie fick en massa leksaker och kläder. Leksakerna har redan kommit till användning i sanden!
Måste skryta över hur otroligt duktig hon var hela vägen dit och hem.
På dit vägen stannade vi en gång på 46 mil. Junie satt och var så nöjd, hon sov mellan härnösand och Sundsvall, sen var hon vaken resten av vägen.
Hemvägen stannade vi fler gånger och tur var väl det, JAG blev så less efter bara 10 mil!
Så jag tänker höja Junie upp i skyarna, Världens bästa onge! <3


I måndags och tisdags var vi med Satu och Matilda. Barnen fick bada i Junies lilla pool för att svalka sig lite.
Junie satt och tryckte i ett hörn och grinade, medan Matilda flög runt i poolen som om hon aldrig sett vatten förrut.
Ganska roligt att se faktiskt!
haha

Igår var vi i Viksjö medan Jimmy jobbade. Hälsade på lillkusin <3 och åt god middag på Neavita.
Idag ska farmor kidnappa Junie en stund, jag tänker våldgästa Emeli och Jimmy ska åka och fiska.
Ikväll hade vi tänkt åka och kolla efter nån älg, förhoppningsvis får vi se nån. :)

Nu kom farmor!
See ya

Går fortfarande inte att lägga ut bilder... SUCK!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Ja, sett å tänk att ja kanske skulle ta å kidnappa Farmor mä jänta. Tänk va mytje vi skulle ha å täla om då vi gå en tur runt häri Viksjö å titte på allt sûm behöve gäras å ännu ä ogjort. Alle hästhagar å blomrabatter skulle vi ögne i göning å kommentere. Som tur ä så ärä ju snart hålg å då fo vi ju si er å rexten tå barna å. Ja si fram mot dä å att vi kanske kan ta en bild på oss allehop, 14.p med Morfars. Dä skulle vära nanting dä å fo skicke ner tell Linköping, å fo tyst på kanin aveln därnere.

Ha,e gûtt å sköt om!

2010-05-21 @ 07:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥