Kurs


Idag har jag varit på kurs hela dagen. Fåt lära mig mycket om behov!
När jag kommer hem så känns huvudet fullt och magen ännu fullare. Tycker vi inte gjort annat än ätit och ätit hela tiden! :)
Det var iallafall skönt att komma hem till familjen igen och särskilt när mamma var här en stund så man hann krama om henne.
Junie och jag har suttit i soffan och kollat på nalle puh ett tag nu, tänkte snart tappa upp ett bad för oss och sen slänga sig i säng. Tröttheten börjar komma ikapp och jag är glad att det är kväll och man får gå och lägga sig utan dåligt samvete...

Imorgon är en ny dag igen, jag har ingenting planerat förrutom att träffa Emma en stund. Behöver vara hemma och känna lugnet ett tag, Junie ska vara hemma med så det blir en familje dag utan pappsen som självklart ska skjuta oss en älg så vi kan fylla frysen ett år till! :)

Nu ska jag nog tappa upp badet.
Guuu så skönt!


Puss <3:at

MOROT!

Junie och Elvis äter

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Siåt å försök å fo fler tucke kurser så kanske du fo na hûll på bena du å. Dä ä som gûtt når både huve å krävan ä full.

Ja fo no tapå å dra in på maten ja nu ättä en vecke däri jaktkoja magan ä no mer åt överfull hålle.

Sköt om I å krama a'Junie från mäg!

2010-09-11 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥