Helg


Haft en toppen helg!
Va på 30 års fest på lördag.
fest+ förkyld= Bortappad röst

Mitt i allt fick jag springa runt och fråga om någon vänlig själ hade halstabletter, Niklas som va trubadur för kvällen (min gamla lärare dessutom) räddade mig.
Kvällen va sååå lyckad!
Jag och Emeli hade varit igång heeela dagen och förberett och ändå va jag uppe till tre och Emeli halv 5.
Guldstjärna till oss! ^^
Igår vaknade jag halv elva och kände mig så utvilad och pigg så man kunde aldrig ana att jag varit uppe halva natta.
vi for tillbaka till folketshus och tokstädade.
Med hjälp av 10 händer så blev vi klara 3 timmar senare.
Det värsta jag har sett!!! enligt Kims mamma
fast vi "ungdomar" tyckte det va ganska skapligt ändå med tanke på att detva 50 pers.
Inget bråk, inget glas i krash och inga spyor. Då är man nöjd.

När Jimmy vaknat vid 17 tiden så slängde vi i oss mat och bilade till Viksjö.
Jag och Junie stannade över natten eftersom Jimmy ändå skulle jobba.

Idag har jag varit på sjukan och tagit prooov... Får se om man har livmodercancer... :S
Näe, vi hoppas och tror att det är lugnt, men det är ju vanlig rutin koll.
Jag har varit med "Bili" (Emeli) och Junie har lekt med hennes Jäger och skällt på hennes katter.

Efter middag for vi till Solum och målade säng.
Nu är barnet i säng och jag ska slita Jimmy från sina flugor.
Det står film på menyn.

Kommentarer
Postat av: Carina G

Ärä na fel på kamera ellä ärä, på bloggen igen?

Bild på a'Junie saknas, dä hör å tell uppdateringen. Så dä så!

Kram å sköt om!

Dubbelmorfarn

2011-02-08 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥