Tjabbel...


Det bästa som finns är en stund för sig själv till morgonen.
Särskilt när man kan ta med sig hunden ut på en långpromenad i det vackra vädret!
Efter jag lämnat Junie på dagis så gick jag och Rock runt Kragom.
Det va välbehövligt för min hjärna och samtidigt fick Rock lite motion innan han blir ensam idag.
Nog för att det faktiskt bara blir 2 timmar, men endå.

Ibland kan jag inte sluta tänka på hur mycket som egentligen får plats i mitt lilla huvud.
Man tänker på allt och alla, samtidigt som man försöker vara lite självisk för att man faktiskt ska orka med.
Jag är oerhört tacksam över min fina familj och mina underbara vänner, utan er skulle jag gå under...
Jag har en himla tur när det gäller alla människor runt omkring mig.
Jag har inte bara min egen familj, jag har även hela Jimmys familj! <3
Otur i spel, TUR i kärlek.
Jag vill inte byta.

Efter promenaden imorse så kändes det iallafall lite bättre.
Huvudet är rensat och kroppen har fått motion.
Jag har även hunnit med en kopp kaffe med Jossan innan hon började jobba.
Kaffet blev äckligt, men det gör ju inget när man har trevligt! ;)
Nu ska jag ta tag i tvätten och disken. Kanske kanske jag hinner packa lite mer innan jag börjar jobba.
Det finns faktiskt saker kvar att packa! Bara 8 dagar kvar nu!



Nedräkningen börjar, jag hoppas snön väntar en vecka till!

Kommentarer
Postat av: kvadruttelmorfar

Detta är sant, du har mycket possitiv energi ikring dig. Du har också mycket att se fram mot och ett långt liv framför dig, så mycket kommer inte att gå som du tänkt eller hoppats. Men det går alltid ändå!

Sköt om och lev väl, kram!

2011-11-17 @ 12:42:04
Postat av: Kristin

Nu måste du faktiskt uppdatera! Vi vill ju veta hur det går med huset osv!

Kram

2011-12-01 @ 07:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥