Ny dag, nya tag!





UTE LIV


Det är tur att våra familjer är världens bästa stöd när man får jobbiga besked.
Förr eller senare ska det bli bra och jag hoppas 2012 är vårat år.
I fredags va hela Neavita klanen här och firade Jimmy i efterskott. Vi va hela 14 stycken!
Vi rymdes gott och väl i vårat lilla hus, riktigt mysigt faktiskt!



Älskade gubben och älskade IdaLisa

Vackra mormor

Karin hjälper Jimmy att diska. Det blev jätte rent...

Familjen <3

Sagostund hos offan.

<3


Igår va Camilla här, (Som vanligt. Jimmys andra fru som dom säg... ;P)
Efter jobbet for vi och solade, kändes välbehövligt nu i vintertid.
När vi kommit hem landade vi i soffan och där blev vi kvar hela kvällen.


Tröttfisar


Idag är det Min och Jimmys dag.
Grattis till oss älskling! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: kvadruttelmorfar

Ja, det är ni värda efter ett sånt ståhej!" Ändå tror jag det var barnen som hade det roligast och jobbigast. Det var nog ingen som hade sömnsvårigheter den natten. Det tror jag lilla Idalisa aldrig har.

Sköt om och varma kramar till er alla!

2012-01-18 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥