Veckan som gått






Har bara jobbat två dagar på hela veckan, ändå har jag haft fullt upp hela veckan!
Jag har passat på att vara ute med hund och barn när det varit fint, jag har städat gården så gått de går. Längtar tills vi kan köra iväg allt skrot som ligger överallt!
Har haft Kristin och gullpluttarna här på besök, mamma och pappa kom förbi på en morgonfika, ha hunnit träffa lite kompisar, bakat, städat, fyllt på vedboden, varit på mys middag ute och sedan bio med Jimmy och igår va jag och Camilla faktiskt ut!
Fullt upp med massa skoj och jag känner mig redo för en ny jobb vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Offan

Ja, det där ser ju ut att ha varit bra, hoppas du får en lika jobbig arbetsvecka nu då. Idalisa ser som vanligt ut att trivas, och Junie pysslar också som vanligt

Sköt om I och ha det gott!

2012-03-20 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥