Lättnad!


Nu när jag vet att jag är "frisk" så fick jag helt plötsligt jätte mkt energi! De värsta är att jag glömmer då bort att dricka eftersom jag har så mkt annat jag vill göra, de resulterade i mega huvudvärk...
Igår var jag till farbror och fru doktorn, kollade upp knölen jag har i armhålan sen några månader tillbaka. Det visade sig vara en lymfkörtel som blivit förstorad av en infektion. Förmodligen när jag varit förkyld. Den såg helt frisk ut bara det att den inte "gått tillbaka" till vanlig storlek. 
Jag kan leva vidare i min lyckliga lilla bubbla utan de dör svarta orosmolnet runt mig! 

Idag har vi tjejer myst med offan å mommen, varit på stan med faster och Eldon och nu väntar vi på att Camilla ska komma hem så vi kan göra nån middag och sen ha fredagsmys. Pappsen är flera mil ifrån oss och ska förmodligen vara borta tio dagar med jobbet. Stormen Hilda eller vad den hette har sett till så flera tusen hem är utan telefon uppe i norr. 
Helgen kommer bestå av kalas för Millan, mys i viksjö, å sen måste jag hem och kolla om dom äckliga mössen fastnat i fällorna. Blääää! 


Offan lyckas charma till sig en hel drös med leenden av Lillis! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥