!!


Dagarna går, 27 dagar kvar till beräknat datum. 
Nu känns det tungt och jobbigt faktiskt. Det händer mkt dom senaste veckorna, lär ju bli lite större om jag går tiden ut oxå... 
Just nu har jag dragit på mig en förkylning. Helt onödigt! 
Jag har upptäckt att jag måste ta det lugnt för att slippa obehagliga stickningar och onda sammandragningar. 
De positiva med förkylningen är att orken tar slut fort och jag bara måste lägga mig en stund. Efter en timmes vila så mår jag mkt bättre! :) 
De värsta är att jag inte får vara med lilla Eldon. Det är sååå jobbigt att bara sitta och titta på han och inte få lukta, krama och bara hålla om honom! 
Konstigt hur mkt man kan känna för en liten parvel som bara funnits i en månad! 




Junie är så stolt över sina kusiner. Hon hjälper till att ta hand om dom och uppfostrar dom. ;) 



Här visar hon sina kusiner en mask! 



Nu ska vi åka och hälsa på Emeli en stund. :) 


Kommentarer
Postat av: Offan

Härliga bilder kan man se mer nöjd ut när man ligger och sover? Vi räknar också dagar och blir slut och måste vila.
Haä gûtt å sköt om!

2013-10-12 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥