10 saker om MIG


1. Jag har världens sämsta minne, jag kommer ihåg vad jag ska göra Max två timmar framåt (nu överdrev jag...), allt annat måste jag skriva ned.

2. Jag är envis som en åsna och det är faktiskt inte bara negativt...

3. Jag kan inte duscha med dove showergel som jag använde när vi låg på sjukhuset med junie. då börjar jag ALLTID grina. 

4. Jag har alltid tyckt att jag varit duktig på att köra bil. Nu är jag Åk rädd när jag själv kör. (Nu överdrev jag oxå, men jag har blivit väldigt feg...)

5. Jag känner mig så lyckligt lottad som har en sån underbar familj och så fina vänner, att jag faktiskt varje dag känner mig tacksam!

6. Jag är nog enda personen i världen som inte vill vinna flera miljoner, för att jag är livrädd att det skulle förstöra min lyckliga lilla bubbla. 

7. Jag älskar fåniga kärleksfilmer som man kan grina till..

8. När jag blir stor ska jag jobba med mitt drömjobb! Jag SKA!

9. Jag kommer alltid ha en riktig gran till jul, annars får det vara!

10. När jag blir arg grinar jag alltid, då blir jag aldrig tagen på allvar. (Tydligen ett släktdrag...)




Kommentarer
Postat av: Offan

Det är mycket jag kan hålla med om i det du skriver om dig själv men en hel del måste vara dåligt skämt!!
Att du skulle vara åk rädd med dig själv måste vara en minst sagt våldsam överdrift, annars är det bäst att endera sluta köra bil eller ge dig ut på någon bana och öva upp färdigheterna. att bli mer försiktig och inse riskerna är bara en mognadsprocess.
Det där med minnet är bevis på att du inte är tillräckligt koncentrerad på det du gör utan har för mycket annat i tankarna. Detta drabbar mig hela tiden men är jag bara tillräckligt intresserad släpper man andra tankar. Det är rätt av dig att vara själv kritisk, det har vi för lite av i vår generation. Dock får man aldrig ställa krav man inte kan nå upp till då tillvaron då kommer att kännas tung och glädjefattig.
Lev du i din bubbla och gläds och njut så länge du kan. Så länge du ser vad som är bra är du frisk och sund.
Haä å lev väl!

2014-01-07 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥