Sjuklingar


Vilken tur att det var tråkigt väder idag!
Hedda är sjuk igen, men just idag släppte febern och jag håller alla tummar och tår att snoret och rosslet ska försvinna snabbt nu! 
Jimmy for iväg och fiskade, jag och tjejerna har haft myskväll. Jag och junie gjorde tacogratäng och till kvällen dukade vi upp godis och saft och kollade på lejonkungen.  Junie tyckte den va sorglig och sa att hon själv höll på att börja grina- håller fullständigt med!!
Nu ligger båda barnen och snart jag med. 😊 


Ja just, junie tappade sin andra tand idag! Hoppas tandfen kommer ihåg att ta med sig tanden den här gången oxå...


Heddis tidigt imorse, mkt trött, febrig och snorig...

Imorgon skulle det bli finväder, jag ska rengöra växthuset så det är gjort när mamma kommer hit och hjälper mig att få det iordning! 


Bjuder på lite bilder under veckan som gått!













 

Kommentarer
Postat av: Offan

Härliga bilder som gläder Morfarshjärtat, passar samtidigt på att tacka för midsommar som trots kylan blev den värmande tillställning som jag hoppats på.
Det var mig mycket angeläget att se er alla och känna den värme, kärlek och sammanhållning som är så betecknande för vår familj.
Ha nu en skön fortsättning på sommaren!
Varma kramar till er alla!

2014-06-29 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥