Födelsedagar!


Min fantastiska syster, hon som är överallt samtidigt, har femton bollar i luften- och klarar det, har fyllt 30 år! 

Min underbara mamma, hon som kan allting och är världens bästa rådgivare, mormor och matlagerska, har fyllt 57! 

Dom firade vi i helgen med närmaste familjen. Det blev god mat, massa surr, mys och jätte god efterrätt! 
Som alltid efter våra träffar känner jag sån otrolig tacksamhet och kärlek till min familj. ❤️ 
Vilken tur jag har!



















Idag fick vi sovmorgon, trots att vi vridit tillbaka klockan. Efter frukost lämnade vi tillbaka bilen som vi lånat, Jimmy städade logen efter älgstyckning, vi har haft besök av mommen och offan, städat och lagat mat, rensat svamp som vi fick och nu ligger jag och Jimmy i soffan och tittar på jaktfilm. (Jimmy tittar, jag surfar... 😉) 


Hedda har myst med Junie hela kvällen, här berättar Junie massa viktiga saker för Hedda. Lite då och då sätter hedda sig upp och pussas, Junie blir mest skallad och dreglad på, men hon kramar om sin syster och myser vidare. 

Finns inget underbarare att se! ❤️


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en härlig afton med släkt och vänner,och fina presenter! Tack för igår, för en mysig fikastund efter en tur i svampskogen! Och tack för älgkött som vi fått!
Ses igen i veckan!
Kramar från mommen

2014-10-27 @ 07:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥