Tisdag


Idag har jag haft matteprov, jag har verkligen ingen aning om hur det gått. Antingen så har jag tänkt helt rätt och då är det klart godkänt, eller så är det helt åt helskotta och då ligger jag antingen precis på gränsen eller underkänt...
 
När provet var klart hämtade jag flickorna och kusinen och åkte till Madde. Hon var hos frissan så medan barnen lekte slappade jag i soffan en stund. När faster ääääääntligen kom hem dukade vi fram gofika och firade... Att vädret har varit helt fantastiskt idag och att vi tyckte vi var värda gofika! :)
Vi gick ut en liten stund och gjorde av med lite mer energi och tog vara på solen.
 
Junie följde med farmor hem och jag och Hedda bjöd in oss på middag hos faster och Sami eftersom Jimmy skulle till skogen.
Där blev vi kvar till strax efter åtta.
Nu ligger lilla terminator och sussar, stor tjejen sover över hos farmor. Jag och Jimmy ska hoppa i sng vi med, ögonlocken känns som bly.
 
Den här dagen har varit mysig, lugn och full av glädje. (förrutom provet...)
Precis vad jag behövde.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥