Mitt 2014


Jag bjuder på en massa bilder från året som gått!


Jag har varit mammaledig och fått njuta av vår lilla bebis, känslan av att behövas och överflöd av kärlek till mina barn! Jag har verkligen tagit vara på den här första tiden och första året den här gången, inte behövt känna någon stress att jag måste tillbaka till jobbet. 

Medan syrran försökte få fram lillebror så var Amos hos oss. Vi hälsade på farmor och fiskade i fiskedamm!


Klenning! ❤️😄


 Massa mys!❤️



Jag hade ju turen att min fina granne var mammaledig samtidigt, så vi har hittat på mkt skoj! Här åker Junie och Freja skridskor på ishockeyplanen i Ramsås. 


Jag hade även turen att vara mammaledig samtidigt som min syster, vi har sammanstrålat många gånger hos våra fina föräldrar! ❤️


Junie har visat att hon är världens bästa syster! 💞 



En av alla fikaträffar med grannen och hennes syster, som oxå varit mammaledig! 


Den jag nog mest har umgåtts med under den här ledigheten är älskade svägerskan, tänk vad otroligt mysigt vi haft! Många tisdagar har vi spenderat på öppna förskolan med småttingarna. Efter öppna har vi handlat lunch och fika, hämtat Junie på dagis och sen haft mys resten av dagen. Tisdagar har varit mina favoritdagar! ❤️ 


Mamma har varit här och hjälpt mig komma iordning i växthuset. Å vad mkt grönsaker jag odlat iår!


Vi har fått ihop några träffar med moster och Jesper! (Fast alldeles för få ggr..) ❤️
 
 
Jimmy har varit på Gotland och fiskat, vi tjejer stannade i Sthlm hos Jimmys faster, där vi blev bortskämda med god mat och massa mys! 



❤️

Farmor och farfar fick killingar. 



Eldon busar med morbror och Hedda busar med Räven. 


Jag och Linnea tog med oss barnen till höga kusten lekparken. 


Hedda hjälpte till med veden!


Jag, Camilla och Linneorna tog några checkpoints! 


Vi njöt av sommarvärmen!


Tack vare Camilla så kom vi utanför älandsbro nångång då och då. 😄 

💕💕💕



Det börjades tidigt, nu när dom inte träffats på några dagar så kramar dom om varandra!

❤️ 


Stadsfesten!


Det har hänt mkt på och i vårt hus iår. Jimmy har byggt en fin altan som jag läääängtar till att få använda! Sen har vi hunnit renovera massor inne! 


Vi har fått rå om kusinerna lite, den här gången åskande det som tusan! Men vi lyckades få det till ett mysigt ljus och ljudspel ist för Läskigt. 😊 
 

Junie har varit på maskerad!


Lilla underbara Eldon har fyllt ett år! Helt otroligt vad fort det året gick! ❤️ 


Vi har lyckats träffas några efter vägen för att grilla. Super mysigt med alla barn! 


Allas våran Camilla har flyttat till Sundsvall. 😢 det märks mer än väl! ❤️ 


Vår lilla terminator har fyllt år! 💕 


Ja hon hinner göra mkt på en sekund! Helt olik sin lugna syster! 



Jag och några tjejer överraskade med massa plockmat och gotta när Camilla fyllde år. 😍 

Älsklingar! 💕 



Vi träffades hos syrran för att julbasar och pyssla, knäcken blev misslyckad annars lyckades vi ganska bra med resten! 


Uppesittarkväll hos svärföräldrarna. junie och faster klädde granen. 😊 


Julfina!


Sist men inte minst, min fina Junie! 
Hon som vuxit så otroligt på bara ett år! Både i psyket och längden. 😊 



År 2015 blir helt annorlunda! Jag ska snart börja jobba, jag ska plugga, Hedda ska börja på dagis, Junie kommer börja skolan i höst. 
Jag hoppas och tror att det kommer att bli ett lika bra år endå! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥