Mysfredag!


Pappa Jimmy är hemma! ❤️ 
Junie blev super glad, Hedda blev lika glad som hon brukar bli efter en vanlig jobbdag. 8 timmar/ 10 dagar, vad är det för skillnad? 😆

Torsdagen spenderade barnen medan far, medan jag och Madde åkte till stan och pluggade. Efter plugget simmade vi några längder och bastade! 
Idag har vi jobbat och barnen varit på dagis. Dom ligger redan i säng, och jag tror vi gör desamma snart. Ögonen känns som bly!

Då knocken va på semester hos mina päron så blev Trassel kelsjuk.hon skulle helst ligga i ansiktet på en. Nu är Rock hemma igen och då duger inte vi längre. Dom busar (på Trassels villkor så klart...) och sover tillsammans. Oftast ligger Rock i fotöljen och Trassel ovanpå med sitt huvud på hans. 
Har tyvärr inte lyckats fånga det på bild eftersom dom inte ligger kvar om jag kliver upp och tänder lampan. 
Men dom är söta! ❤️ 


Kommentarer
Postat av: Offan

Att dom är söta tror jag på och det var mycket roligt att ha rocken här, han är också mycket omtyckt av Merlind. Dock föredrar han mina fötter under natten. Rock hade tur som fick komma hem när han fick då jag tror han annars blivit utomordentligt uttråkad om han varit kvar här de sista dagarna. Går för första gången utanför dörren idag då postbilen kör fast i snödrivan vid postlådan. Och här som det alltid brukar vara så välskottat som han säger. Men vi har bara legat på soffan i tre dar. Jag gjorde 14 toabesök på 12 timmar i går + ett kräks besök. Så någon lust för snöröjning har inte förlegat. Fick nu i alla fall ut och känna på kylan och spaden att hjälpa honom lös samt att fylla på foderautomaterna till småfåglarna.
Skönt med frisk luft!
Sköt om er och kram till er alla!

2015-02-02 @ 13:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥