Birsta


Med svärmor och svägerskan idag. Så kul att göra nåt annat än ligga på soffan, den börjar bli tråkig.
Inhandlat lite nytt och fint till hemmet, mig själv och Hedda.
Köpte tjära som lockar till sig djur till Jimmy, men de visade sig att han skulle ha tjära till skidorna. Kanske funkar det till de med? Om inte så får han ett tåg med djur efter sig på skidturen...

Efter Birsta turen hade jag och Hedda lite egentid då junie varit hos en kompis och pappsen jobbat över. Vi åt middag framför tv:n och myste järnet!
Efter spring på affärer och lite pyssel hemma så säger ryggen och framförallt bäckenet ifrån, så det blev tidig kväll.
Godnatt och sov så gott!

En tidig julklapp till Herren i huset som länge pratat om en skärmaskin.
Tråkigt men nödvändigt köp nu när eldningstiden börjat igen. Nånting att slänga askan i.
Spontan köp nr 1. En billig ryamatta från Ikea.
Spontanköp nr 2. Köpte nya vinterstövlar till Hedda och råkade då få med ett par nya till mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥