Done!


Nu har vi tecknat en försäkring till lill gumman på Skandia. Dom har faktiskt den bästa barn försäkringen.
Den är billigast och räcker till hon är 30 år.
De va väl bra?!
Idag har jag också varit på massage. Tomas tog bort mina "härliga" knutar i nacken. Gjorde otroooligt ont men vad skönt det blev efteråt! Han lärde mig även några knep att strescha nacken. Man konkar och bär ju på den här lilla krabaten hela dagarna och hon blir ju bara tyngre och tyngre. Måste ärligt erkänna att jag har så små och tympliga muskler så det var väl behövda råd.

Jag har även varit på föräldra träff idag på BVC. Träffat alla mammor med deras småttingar, samma grupp som träffades när vi var gravida. Det var roligt att få se alla barnen, Junie va så snäll under den timmen och bara sov. (Som vanligt)
Tror det har blivit mest tjejer än så länge iår. Alla va jätte söta, men självfallet inte lika söt som Junie! ^^ tihii

Nu är klockan nio och jag tänker slänga in en popcorn påse i micron, göra cola och sätta mig framför tv:n och kolla Medium.
Jimmy spelar fotboll, så han kommer nog inte hem på ett par timmar.

Imorgon ska jag tillbringa dagen med Junies faster Madde. Vi ska till mitt andra hem (IKEA) oc shoppa lite nödvändiga grejer till deras nya hus! Jag ska bara fönstershoppa eftersom jag fortfarande inte fått några pengar från försäkringskassan. Eller ska man kanske kalla dom för förseningskassan?
Åh! Blir irriterad bara jag tänker på dom...
Men de ska inte få förstöra min braiga dag!

Förrästen så fyllde Junies farmor, Jimmys mor och min svärmor 45 igår!
Grattis!!!

Nu blir det mysdags!
Godnatt!



Är inte Hon världens vackraste, så finns det ingen som är vacker.

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Nog ä a vacker, men kan ä bli annä män tucken Morfar. Farmora ha väl å en del ti a men då ä ju hon så vanvettit gammal,45.år! Dä ä ju en helen mansålder sen ja va så ong! Grattis Kramar från Käret Morfarn!

Ja håll å vä däg på att dä kan vära nyttigt å träna muskelaturn ti armer å ben. Nu sku jäg fära åt stan å fo na nye gläsyga utprovä. N'Sven å jäg va i går åt Birsta. Herre min Je va pengar de jeck. Men vi hadd rolet! Ha en bra dag ti solskene! Vi Hörs!

2009-04-24 @ 08:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥