Kalle stropp och Grodan boll!



Sitter och kollar på barnpogram, det finns inte mkt att se tidigt på morgonen...


I helgen har jag varit i Viksjö. Junie har charmat familjen rejält på mornarna. Hon är så glad och mysig så man vill bara äta upp na! <3
Åkte upp i fredags och stannade över till på söndagen. Härligt med det underbara vädret och mammas goda mat och få träffa den stora släkten igen. Jimmy jobbade natt, så vi träffades inte på en hel helg.
Igår när vi kom hem blev vi bjuden på middag hos svärföräldrarna. Grillat!! mmm!
Va så mysigt att träffa älsklingen igen. Känns som vi varit ifrån varandra en vecka! Och så han hade längtat efter lill gumman. Junie log världens leenede när hon fick se pappa! :)

Nu är han på jobbet igen, jag och Junie ska ligga på soffan och dega idag. Tror jag bara ska vara hemma idag faktiskt.

 
Vadå världens vackraste leende!




Kommentarer
Postat av: Maijsan

men lilla söta skitonge!! :) oooh ja vill ha MIN bebis nu!! :)

2009-04-13 @ 11:37:55
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Border Jon

Stinta ja val alldeles svag i knävecka då ja si hur ho le i kamera. Men no tytje ja att ja si na litte tån morfars öga döri nedre bilden. Ärä unnelit att man bli käret? Vi ha å grilla i afta å ä slank ner 2 pilsner dä va int meningen män mora å jäg öppne var voran ovetanes, å då gat ja ju försök å fo ti mä bägge. Å dä geck å va int na trugt! Ha ä! Å vi hörs.

2009-04-13 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥